.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديزي خوردن رويانيان با رانندگان

رئيس ستاد حمل و نقل سوخت كشور گفت: براي اطلاع از مشكلات رانندگان با آنها همراه مي شوم و حتي روزي با برخي رانندگان به قهوه خانه رفتم و با هم ديزي خورديم.

به گزارش جام جم آنلاين سردار محمد رويانيان رئيس ستاد حمل و نقل سوخت كشور صبح امروز شنبه در يك كنفرانس خبري حضور يافت و به تشريح نحوه مديريت و كنترل قيمت حمل و نقل سوخت با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها پرداخت.

رويانيان در اين كنفرانس خبري نكات حاشيه‌هاي جالبي گفت؛

*پدرم راننده وانت بود و وانت داران به من مي گويند كه پدرت وانتي بود و تو از خود مايي.

* يك بار با برخي رانندگان همراه شدم و به يك قهوه خانه رفتم كه با هم ديزي خورديم.

*چند وقت پيش در يكي از فرودگاهها مشاهده كردم كه حدود 20 جوان بليت پرواز دارند كه اين بليت ها قبل از آنها به افراد ديگر هم فروخته شده بود و در وافع بليت ها 2 بار فروخته شد. در همانجا اين موضوع را بررسي كردم كه چرا چنين اتفاقي افتاد.

*وقتي در خيابانها راه مي روم هر راننده اي كه مرا مي بيند، با همان حالت خاص خود دستي برايم تكان مي دهد و از قيمت بنزين سوال مي كند و مي گويد: سردار باز هم مي خواهيد بنزين را گران كنيد؟

* اكثر رانندگان وقتي ما را مي بينند اظهار لطف و محبت مي‌كنند و مي‌گويند كه ما چاكريم و خيلي مخلص. البته شايد برخي باشند كه جلوي ما اينها را بگن و پشت سر به ما فحش بدهند!

* قبل از اينكه به جمع شما خبرنگاران بيايم در كنار يك مدرسه‌اي با راننده سرويس مدرسه صحبت مي‌كردم. اين راننده مشكلات سرويس مدرسه‌ها را توضيح داد و گفت: اتحاديه تاكسيراني از ما مبالغي را مي خواهد. پس از گوش كردن اظهارات آن راننده در همانجا مشكل را بررسي و پيگيري كردم و مدير مدرسه هم به جمع ما پيوست كه ما ديديم برگزاري جلسات در خيابان چقدر خوبست.


* يك روز در خيابان مي‌رفتم راننده كاميوني جلوي مرا گرفت و مشكل خود را مطرح كرد كه من در همانجا و جلوي خودش مشكلش را پيگيري و حل كردم.

* روزي براي رفتن به جايي در تاكسي نشستم. راننده تاكسي وقتي مرا ديد تعجب كرد. گفت: سردار شما هم تاكسي سوار مي شويد؟ . من ب او گفتم مگر من كي هستم؟. البته كرايه تاكسي اين راننده را دادم و حتي 2 برابر از من كرايه گرفت.

*راننده من پرايد دارد. البته من غير از پرايد هر ماشيني باشد سوار مي‌شوم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.